Few Clouds

17°C

Kołobrzeg

15 maja 2024    |    Imieniny: Zofia, Jan, Izydor
15 maja 2024    
    Imieniny: Zofia, Jan, Izydor

Redakcja: tel. 500-166-222 poczta@miastokolobrzeg.pl

Portal Miasto Kołobrzeg FBPortal Miasto Kołobrzeg na YT

Regionalny Portal Informacyjny Miasta Kołobrzeg i okolic

reklama

reklama

mieczkowska kołobrzeg

Dziś odbyła się konferencja prasowa Prezydent Miasta Kołobrzeg Anny Mieczkowskiej, dotycząca Budżetu Obywatelskiego. Budżet Obywatelski na rok 2020 startuje pod hasłem „BO masz wpływ na Kołobrzeg”.

Podczas konferencji, w której udział wzięła również pełnomocnik prezydenta ds. budżetu obywatelskiego pani Joanna Pawlak, szczegółowo przedstawiona została idea Budżetu Obywatelskiego, oraz informacja jak zgłosić projekt i jak będzie przebiegać głosowanie. Zaprezentowany został również dokładny harmonogram czasowy. Budżet Obywatelski 2019, zagości w Kołobrzegu po raz trzeci. Dwie poprzednie edycje cieszyły się dużym zainteresowaniem mieszkańców. Dzięki nim udało się  stworzyć m.in. taras widokowo – wypoczynkowy z zejściem na plażę zachodnią oraz Plac Trzech Pokoleń - miejsce rekreacji na Osiedlu Radzikowo.

Tegoroczny budżet wyniesie 1 mln złotych. Mieszkańcy będą mogli zgłaszać swoje projekty w dwóch kategoriach: infrastrukturalnej (budżet na projekty - 800 tysięcy złotych; limit dla jednego projektu 400 tysięcy złotych) oraz społecznej (budżet na projekty - 200 tysięcy złotych; limit dla jednego projektu 40 tysięcy złotych).

Jak powiedziała Prezydent Miasta Anna Mieczkowska „Szanowni Państwo. Zaplanowaliśmy szeroką kampanię informacyjną dotyczącą zarówno budżetu jak i zachęcającą mieszkańców do udziału w tej inicjatywie. Ja ze swojej strony gorąco zachęcam wszystkich – składajcie wnioski, głosujcie – Budżet Obywatelski – BO masz wpływ na Kołobrzeg.”.

Harmonogram Budżetu Obywatelskiego w 2019 roku.

15 lipca – 30 sierpnia – zgłaszanie projektów,

do 27 września – weryfikacja projektów,

2 października – publikacja wstępnych wyników weryfikacji projektów wraz z uzasadnieniem ocen negatywnych,

3 – 9 października – składanie odwołań od negatywnej oceny (weryfikacji) projektów,

21 października – losowanie numerów projektów do głosowania,

do 24 października – publikacja wykazów projektów, które poddane zostaną pod głosowanie,

28 października – 12 listopada – głosowanie mieszkańców,

do 9 grudnia – weryfikacja i liczenie głosów,

do 13 grudnia – ogłoszenie wyników głosowania.

reklama

reklama

Dodaj komentarz

UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.

Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.

Zgody wymagane prawem - potwierdź aby wysłać komentarz



Kod antyspamowy
Odśwież

Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo AMBERPRESS z siedzibą w Kołobrzegu przy ul. Zaplecznej 9B/6 78-100 Kołobrzeg, o numerze NIP: 671-161-39-93. z którym możesz skontaktować się osobiście pod numerem telefonu 500-166-222 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość mailową na adres poczta@miastokolobrzeg.pl Jednocześnie informujemy że zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych przysługuje ci prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania w zakresie wynikającym z obowiązującego prawa.

reklama