Dziś odbyła się prezentacja wyniku audytów przeprowadzonych w spółkach miejskich. Audyty prowadziły dwie firmy: Auditsolutions z Warszawy oraz Grupa Gumułka sp. z o.o. z Katowic. Na podsumowaniu ich pracy spotkali się radni Rady Miasta Kołobrzeg, prezesi spółek, oraz członkowie rad nadzorczych. Koszt sporządzenia dokumentów to ćwierć miliona złotych. Środki na ten cel wydały na polecenie właściciela spółki komunalne.
- Audyt, należy potraktować jako pewnego rodzaju bilans otwarcia – to dopiero początek budowania spójnej wizji funkcjonowania naszych spółek. Spółki realizują wiele strategicznych dla miasta zadań. Już dziś zapraszam radnych do wspólnych prac nad wdrażaniem zalecanych rekomendacji po-audytowych - mówiła Anna Mieczkowska. Ale inne zdanie mieli radni. Najlepiej podsumował to przewodniczący Rady Miasta, Jacek Woźniak. - Nie dowiedzieliśmy się niczego, czego byśmy nie wiedzieli. Za to to od nas audytorzy mogą dowiedzieć się rzeczy, których nie szukali, bo im tego nie zlecono.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.