Light rain

4°C

Kołobrzeg

20 kwietnia 2024    |    Imieniny: Agnieszka, Teodor, Czesław
20 kwietnia 2024    
    Imieniny: Agnieszka, Teodor, Czesław

Redakcja: tel. 500-166-222 poczta@miastokolobrzeg.pl

Portal Miasto Kołobrzeg FBPortal Miasto Kołobrzeg na YT

Regionalny Portal Informacyjny Miasta Kołobrzeg i okolic

reklama

reklama

Kujaczyński odpowiada BałszczykowiPo wtorkowym spotkaniu Porozumienia Dla Kołobrzegu z dziennikarzami (zobacz), głos zabrał rzecznik prasowy prezydenta - Michał Kujaczyński. Chodzi o oskarżenie o nieprawidłowości w pracy urzędników.


W związku z informacjami jakie pojawiły się podczas ostatniej konferencji PDK, o rzekomym ”naruszeniu prawa” jakie wykryto podczas kontroli Komisji Rewizyjnej wydatków na promocję miasta, przesyłam przyjęte sprawozdanie z kontroli wraz ze sformułowanymi wnioskami. Trudno mi się oprzeć wrażeniu, że radny Bogdan Błaszczyk tego sprawozdania po prostu nie przeczytał. Co dziwniejsze zarzuty o „naruszenie prawa” nie są formułowane przez kontrolujących tylko radnego, który nie brał udziału w kontroli. Nie mam też pojęcia na jakiej podstawie padło powyższe stwierdzenie. Można je poczytać za pomówienie, bo jak każdy może zobaczyć kontrola nie wykazała żadnego naruszenia prawa i nie formułuje właściwie żadnych zarzutów. Każda złotówka przeznaczona na promocję wydana została na konkretne i udokumentowane działanie. Na wszystkie wydatki urząd posiada faktury, podpisane umowy bądź zlecenia. Protokół i sprawozdanie z kontroli nie zawierają żadnych wniosków, które uprawniałyby do formułowania osądów mówiących o naruszeniu prawa lub choćby wewnętrznych procedur Urzędu Miasta.

Najważniejszą rzeczą jest fakt, że Prawo zamówień publicznych w art. 4 punkt 3) lit. g, h zwalnia wydatki na reklamę  w radiu i telewizji ze stosowania ustawy. Jest to słuszne bo reklamodawca musi mieć możliwość zakupu reklamy tam gdzie będzie ona miała największe przełożenie na potencjalnych klientów, a nie tam gdzie reklama będzie najtańsza. Oczywiście każdy zakup czasu antenowego poprzedzony jest dokładną analizą rynku i profilu widza danego programu. Sformułowany przez komisję wniosek może spowodować, że reklamy Kołobrzegu zaczną pojawiać się w niszowych, mało znanych telewizjach i stacjach radiowych tylko dlatego, że będą one tańsze od wiodących na rynku koncernów medialnych.


reklama

reklama

Dodaj komentarz

UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.

Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.

Zgody wymagane prawem - potwierdź aby wysłać komentarz



Kod antyspamowy
Odśwież

Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo AMBERPRESS z siedzibą w Kołobrzegu przy ul. Zaplecznej 9B/6 78-100 Kołobrzeg, o numerze NIP: 671-161-39-93. z którym możesz skontaktować się osobiście pod numerem telefonu 500-166-222 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość mailową na adres poczta@miastokolobrzeg.pl Jednocześnie informujemy że zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych przysługuje ci prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania w zakresie wynikającym z obowiązującego prawa.

reklama