W Kołobrzegu wystartowała trasa McDonald’s w ramach kampanii „Nasze Produkty, Twoje Pytania”. Wielka amerykańska ciężarówka stanęła pod latarnią morską.
Przygotowano multimedialną prezentację na temat jakości półproduktów używanych w McDonald's, jedyną w Polsce restaurację na kółkach oraz serię koncertów. Dla najmłodszych zaśpiewała Majka Jeżowska, starsze pokolenia bawiły się przy muzyce Żuków, zaś dzień zakończył występ finalistów Must be The Music, zespołu Be.My. Multimedialne show McDonald’s będzie dostępne dla zwiedzających jeszcze w niedzielę.
Fot. Marta Pniewska, Kacper Pajor
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.