Warszawa, Szczecin, Płock, Karlino, Bełchatów, to tylko część z miejscowości, z których napływały projekty na konkurs na nowe logo koszykarskiej Kotwicy Kołobrzeg. Postanowiono dodatkowo wyróżnić 6 projektów. Wszystkie te prace nawiązują do tradycji oraz dyscypliny. Projekty te można określić również jako nieszablonowe patrząc na powtarzający się koncept prac. Każdy autor wyróżnionej pracy otrzyma karnet na trybunę, na sezon 2018/2019. Dodatkowo każda osoba, której praca została nienagrodzona otrzyma zaproszenie na inaugurację sezonu.
1 miejsce zajął Konrad Fuśniak z Garwolina. Jest to projekt, który zostanie przedstawiony walnemu zebraniu i ono podejmie ostatecznie decyzje o wyglądzie nowego loga. Po kilku dniach namysłu i konsultacjach ze znajomymi grafikami oraz specjalistami postanowiliśmy wybrać to logo. W większości prac pojawia się koncept Kotwicy na piłce lub podobnych. Logo to jest dynamiczne, nawiązuje do tradycji oraz dawnych herbów klubowych z naszego miasta jest proste i jednocześnie nowoczesne. Sam tekst i układ związany jest z komentarzami w ankiecie klubowej, w której wielu kibiców prosiło o powrót do pełnej historycznej nazwy w logo ,,Kotwica Kołobrzeg”. Nagrodą jest 500 złotych brutto, karnet na sezon 2018/2019 i 2019/2020 na dwie osoby, na miejsce na parkiecie oraz pamiątkowy medal z awansu do 1 ligi.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.