Centrum Promocji i Informacji Turystycznej organizuje akcję "Przenieś się do Kołobrzegu", zachęcając firmy do obniżki cen aż o 50 procent specjalnie dla turystów.
Kołobrzeg chce zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą w tzw. martwym sezonie. W tym celu idziemy śladem innych miast, które zaproponowały turystom weekendową obniżkę cen. Oferta ma być dostępna u podmiotów, które przystąpią do akcji i zostaną wykazane w specjalnych folderach. Przykład Poznania, Gdańska, Wrocławia, Wisły czy Zakopanego pokazuje, że takie akcje cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Jak to będzie w Kołobrzegu?
Jak mówi Marta Ostapiec, p.o. dyrektora Centrum Promocji i Informacji Turystycznej, zainteresowanie akcją jest spore, ale to podmioty same muszą zgłosić się do akcji i same ustalają limity zniżek na swoje produkty lub usługi. Oferta może być również skierowana do mieszkańców Kołobrzegu. - Naszym celem jest zwiększenie atrakcyjności miasta w tzw. "martwym sezonie", wspólne działanie na rzecz promocji miasta, a także zwiększenie sprzedaży w firmach, które przystąpią do akcji - zaznacza dyrektor Ostapiec, dodając, że taka akcja pozwoli skutecznie zapromować miasto przed okresem, w którym ferie będą miały dzieci aż z 10 województw.
Kołobrzeg za 50 procent będzie dostępny od 9 do 11 marca. Akcja ma być poprzedzona kampanią w mediach, plakatami i ulotkami w dużych miastach, większą akcją promocyjną w Zakopanem i Białce Tatrzańskiej. Dodatkowa promocja zostanie przeprowadzona w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Czy to się sprawdzi? Zobaczymy.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.