Już na początku listopada tego roku, pierwsze składy pociągów regionalnych wjadą do nowej hali serwisowo-remontowej w kołobrzeskiej lokomotywowni.
Dotychczasowa hala, która jest użytkowana od ponad 20 lat, już nie wystarcza, chociaż jest eksploatowana 24 godziny na dobę. Nowa hala będzie kosztować około 4 milionów złotych i ma rozwiązać palący dla kolejarzy problem. Na nowy kanał rewizyjny o długości ponad 130 metrów będą mogły wjechać za jednym razem dwa składy. Kołobrzeska lokomotywownia jest głównym punktem serwisowania kursujących po zachodniopomorskich torach szynobusów. Inwestycja była możliwa dzięki przekazaniu przez miasto 15 arów terenu pod nowy budynek.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.